03.01.2014

Popularne i ulubione w 2013 roku

Mimo że 2014 rok zadomowił się na dobre, wspomnienia minionego roku są ciągle żywe. To nie był zły rok. Oczywiście – zawsze mógłby być lepszy – ale czy kiedykolwiek komukolwiek udało się w stu procentach spełnić swoje noworoczne cele, być w pełni zadowolonym z tego co było? Nowy rok to nowy początek, nowa szansa na realizację nowych i starych celów. Nie ma sensu bić się w pierś i żałować rzeczy, które nam się nie udały. Czas na nowy rozdział, wznowienie motywacji i zainspirowanie się. Czas na nowe lub odświeżone plany, które będziemy wypełniać z zapałem. I dlatego, moi kochani, życzę Wam siły i chęci do działania, umiejętności określania priorytetów, niegasnącej motywacji i ciągłych sukcesów zwłaszcza w nauce języka!


Ale wróćmy jeszcze do minionego roku. Oto najpopularniejsze posty w 2013 roku (i dwóch miesiącach 2012 roku, czyli od początku istnienia bloga):

W 2013 roku blog miał pierwsze urodziny. Od 16 października, gdy pojawił się pierwszy wpis, pojawiło się na nim 67 postów. Ciekawe dyskusje wywiązały się pod wpisami Gadka po naszamu i Czy nieznajomość angielskiego to wstyd? Z radością czytałam o tym, że z chęcią podejmujecie wyzwanie Cztery sprawności językowe w cztery tygodnie. Mam nadzieję, że komuś przydał się e-book Nauka języków – informacje na start, który można pobrać za darmo. Do moich ulubionych postów należały natomiast:
6. Cały cykl Jaki to język? (dziękuję wszystkim autorom tekstów!)

Tak było. A jak będzie? Mam nadzieję, że ciekawie i inspirująco J Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Oho, dobrze przypomnieć niektóre posty, ja chyba skorzystam w tym roku z językowych wyzwań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przypominajkę :) Mi osobiście bardzo przydał się e-book Nauka języków - informacje na start. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się wprawdzie od niedawna, uważnie czytać wszystkie wpisy
    a tu się okazuje, że jednak kilka umknęło mojej uwadze:) Nie miałam jeszcze okazji
    pobrać e-booka Nauka języków ale dziś to z pewnością zrobię:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się do czytania tych wpisów :) Witaj w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń