08.11.2013

Edustation – polska platforma do nauki języków obcych

Wczoraj na platformie e-learningowej Edustation ruszył kurs języka angielskiego English for Beginners, który do końca tego roku będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników. Specjalnie dla czytelników bloga, Edustation przygotował kod promocyjny, który przydziela dodatkowe monety, które można wykorzystać na naukę, np. przy Mini Lekcjach.

Kod promocyjny – KURSEDU2013.


Czym jest Edustation?
Edustation.pl to polska platforma e-learningowa do nauki języków obcych, która powstała w 2011 roku, mając na celu stworzenie portalu pozbawionego reklam, który udostępnia różnorodne materiały do nauki języków. Poznając coraz lepiej potrzeby użytkowników, Edustation podąża w kierunku edukacji cyfrowej i specjalnego oprogramowania do nauki języków. W tym roku portal uruchomił  Mini Lekcje, a teraz rozpoczyna wdrażanie kursów. Ważne jest jednak, że wzbogacanie portalu o funkcje Premium nie niesie za sobą zmian w bezpłatnych treściach. Edustation pozostanie bez reklam, a otwarte treści udostępnione dotychczas będą dostępne w dalszym ciągu za darmo.  Obecnie portal ma ponad 36 tysięcy użytkowników z całego świata, którzy uczą się języka angielskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, francuskiego, a także polskiego.


Wszystkich zainteresowanych zachęcam do odwiedzenia platformy, skorzystania z darmowych monet i wypróbowania kursu. Koniecznie napiszcie w komentarzach, co myślicie o Edustation. Ja jestem w trakcie poznawania portalu, ale zdążyłam zauważyć, że wyróżnia się ciekawymi materiałami – znajdziemy tam m.in. fragmenty „Przyjaciół”, „Jasia Fasoli” czy „Mam talent” J
[Edit] Na blogu Językowa oaza znajdziecie szczegółową recenzję portalu. Polecam!




9 komentarzy:

  1. Jak będę miała chwilę czasu to do nich zajrzę. Ciekawi mnie niemiecki i francuski.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy rejestracja i korzystanie z portalu jest w pełni darmowe ? jeśli nie za co obowiązuje mnie opłata ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rejestracja jest w pełni darmowa. Jedynie dostęp do niektórych materiałów wymaga wykupienia monet.

      Usuń
  3. Czy można się uczyć kilku języków jednocześnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co udało mi się stwierdzić, to tak. Wystarczy kliknąć odpowiednią flagę u góry, żeby przeskoczyć do odpowiedniej wersji językowej.

      Usuń
    2. Tak jak pisze Janusz - wystarczy przełączyć.

      Usuń
  4. Ooo lubię takie posty. Na pewno zajrzę na portal i zobaczę, czy przypadnie mi do gustu! :) Dzięki za podzielenie się znaleziskiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjrzałem się tej stronie dość dokładnie. Rzeczywiście dział z filmami jest świetny, ale kilka innych elementów strony rozczarowuje (zwłaszcza fatalny słownik). We wtorek planuję zamieścić u siebie na blogu szczegółową recenzję, może komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń