04.12.2013

Wspólna nauka i hobby – comLEARN.pl

Słyszeliście o portalu comLEARN.pl? To serwis, którego celem jest umożliwienie jego użytkownikom znalezienie drugiej osoby, z którą mogliby się wspólnie uczyć lub rozwijać swoje hobby. Prócz tego, portal ułatwia znalezienie korepetytora, szkoły, kursu lub szkolenia.

Serwis comLEARN.pl jest całkowicie darmowy. Aby dołączyć do jego społeczności, wystarczy wejść na stronę comlearn.pl, zarejestrować się i uzupełnić swój profil. A potem wystarczy już tylko poszukać osób, z którymi można podzielić swoje hobby lub wspólnie się uczyć.

Wkrótce powstanie także Akademia comLEARN.pl – miejsce poświęcone efektywnej nauce. Znajdą się tam artykuły dotyczące technik pamięciowych, ciekawostek z różnych dziedzin i wskazówek dotyczących nauki. Każdy użytkownik będzie mógł współtworzyć Akademię comLEARN.pl, pisząc artykuł, który po weryfikacji zostanie umieszczony na stronie.

Komu może spodobać się serwis? Tym, którzy poszukują osób, z którymi mogą się wspólnie uczyć; wszystkim, którzy chcą poznać osoby mające podobne zainteresowania; osobom, które mają szerokie zainteresowania i szukają wiedzy z różnych dziedzin; a także korepetytorom i tym, którzy ich poszukują.

Jak zwykle, zachęcam zainteresowanych do rejestracji, wypróbowania portalu i podzielenia się opinią. Projekt wystartował niedawno, zatem aktywność użytkowników jest bardzo ważna w jego dalszym rozwoju.  




10 komentarzy:

  1. Nie słyszałem o tym portalu, ale "idę" szybko nadrobić zaległości :-)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe w jakim kierunku się to rozwinie. Czy to będzie miejsce głównie dla młodzieży szkolnej, czy może też dla starszych. Wątpię, żeby było idealnie dla wszystkich, ale tak czy inaczej ciekawa inicjatywa, którą zawsze można komuś polecić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      mam nadzieję, że portal będzie miejscem dla wszystkich ponieważ człowiek uczy się całe życie i się rozwija.
      Hobby również jest ponadwiekowe :)

      pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym, ale strasznie mnie zaciekawiłaś, dlatego mam zamiar się zaraz zarejestrować i w najbliższym czasie wypróbować. Super!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym serwisie, ale wydaje się to być całkiem fajna sprawa.
    Z przyjemnością bym z kimś poćwiczyła np. mój japoński lub włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam o czyms takim jak e-tandem i wiem, ze na uniwersytetach przygranicznych tez prowadzi sie "parowanie" osob roznej narodowosci chcacych uczyc sie jezykow od siebie nawzajem. Uwazam, ze to swietna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To rzeczywiście coś bardzo ciekawego. W najbliższej wolnej chwili na pewno zajrzę. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, od 2 dni pochłaniam Twojego bloga i czerpię z tego ogromną radość i mnóstwo motywacji! Nie wiem czemu trafiłam tutaj dopiero teraz... W każdym razie śle ukłony bo gdyby nie twój blog mój kryzys językowy trwał by nadal.
    Obecnie uczę się 2 języków: włoskiego i angielskiego. Angielski to już rutyna ale bardzo lubię ten język i wszystko, co jest z nim związane. Rozumienie i pisanie nie sprawia mi większych problemów - gorzej jest z mówieniem. Jestem z reguły nieśmiałą osobą i gdy muszę coś powiedzieć w języku obcym to stresuje się i zapominam słówka. Cały czas z tym walczę i gdy tylko mogę staram się mówić, mówić i mówić jak najwięcej. Np. gdy wymyślam sobie jakiś temat i próbuję o tym opowiedzieć albo udaje, że przeprowadzam wywiad i jestem zarówno dziennikarką jak i odpowiadającym na pytania. To jedna z moich metod w ćwiczeniu mówienia. Może Ty coś mi polecisz?
    Z włoskim to dopiero raczkuje. Język wybrałam sobie jako dodatkowy lektorach i z każdymi zajęciami uwielbiam go coraz bardziej. Bardzo bym chciała iść bardziej do przodu i robić coś ponad to, co robimy na zajęciach. Mój główny cel to osłuchanie się i zrozumienie jak najwięcej rzeczy. Dlatego np. oglądam bajki po włosku - czasami też czytam. Wiem, że może to nic ambitnego ale ja już widzę małe rezultaty.
    Chciałabym napisać o jeszcze jednej bardzo przyjemnej sprawie odnośnie języków. O słuchaniu radia... Ja już praktycznie nie słucham polskiego radia tylko angielskie lub włoskie stację. Znalazłam swoje ulubione i cały czas grają gdzieś tam w tle.
    Radio można słuchać online np. tutaj:
    http://tunein.com
    lub ściągnąć sobie programy takie jak np. RadioMaximus (osobiście polecam), gdzie mamy ogromny wybór stacji z całego świata i o różnej tematyce. Prócz tego można też nagrać sobie audycje czy piosenkę, która nam się spodoba.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Pelagia P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Rozumiem Twój strach, ja też jestem z natury nieśmiała. Dobrze jednak, że mimo to starasz się mówić jak najwięcej. Co do ćwiczenia mówienia - może poszukaj sobie partnera językowego? Na początku pewnie będzie to bardzo stresujące, ale na pewno wiele pomoże. Dobrym ćwiczeniem jest też nagrywanie swoich wypowiedzi na dyktafon - pozwala to na obiektywną ocenę swoich wypowiedzi, a także na śledzenie postępów.
      Powodzenia w nauce! :)

      Usuń
  8. Fajne zestawienie stron dotyczących nauki języka obcego.
    Nie tylko hiszpańskiego. Kilka z nich, regularnie odwiedzam a kilka
    jest dla mnie nowością. Na pewno muszę nadrobić zaległości w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń