27.04.2013

Małe zmiany


Witajcie! Jak zauważyliście postanowiłam odświeżyć wygląd bloga. Tamto oblicze już mnie trochę przytłaczało i od dłuższego czasu miałam ochotę coś zmienić. Jest przejrzyściej i przyjemniej :)

Dodałam też bloga do Bloglovin, więc kto ma ochotę, może go tam śledzić  wystarczy kliknąć na poniższy link lub na ciekawą panienkę w bocznym pasku.


Mam nadzieję, że macie piękną pogodę, bo w Bułgarii jest baaardzo ciepło – od razu się przyjemniej na sercu robi.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! 

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest trochę inaczej, ale nowy wygląd nawiązuje do poprzedniego i zachowuje przez to pewną spójność. Całkiem fajnie, chociaż we wcześniejszym "wcieleniu" blog wyglądał równie dobrze. To takie moje "przemyślenia" na ten temat :P. Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nowy wygląd, ale wcześniejszy też był fajny.

    A u mnie pada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tutaj, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń